موزیک پدیده - دانلود فیلم جدید - دانلود فیلم ایرانی و انیمیشن

,

زمان شروع ثبت نام حج تمتع سال 98 و هزینه های حج


شروع ثبت نام حج تمتع 98

ثبت نام حج تمتع 98 از اواخر دی ماه,

زمان شروع ثبت نام حج تمتع سال 98 و هزینه های حج,

شروع ثبت نام حج تمتع 98 + هزینه,

حج تمتع ، حج تمتع 98
مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان زمان آغاز ثبت نام حج تمتع سال 1398 را اعلام کرد.

تشریح جزئیات ثبت نام حج تمتع

باشگاه خبرنگاران: غلامعلی زاهدی مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان اظهار کرد:ثبت نام اولویت های حج تمتع 98 در کاروان ها از روز جمعه دهم اسفند آغاز می شود. حج تمتع

حج تمتع

وی افزود:دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تا تاریخ 30 بهمن ماه سال 1385 که نسبت به تکمیل اطلاعات و دریافت کد رهگیری از سامانه reserve.haj.ir اقدام کرده اند، می توانند از ساعت 10 صبح روز جمعه دهم اسفندماه برای ثبت نام در کاروان مورد نظر اقدام کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان ادامه داد:فرآیند ثبت نام کاروان های حج 98، تنها با نام نویسی در کاروان های شهر یا شهرستان محل سکونت در سامانه امکان پذیر خواهد بود. زائران باید اطلاعات خود را در سامانه reserve.haj.ir بروز رسانی و اصلاح کنند چرا که در غیر این صورت اعزام آن ها به دوره های بعدی موکول می شود. 

وی افزود:برای تسهیل در پرداخت هزینه های زائران حج تمتع سال 1398، هزینه سفر در دو قسط دریافت می شود که قسط اول مبلغ 15 میلیون تومان (به علاوه اصل مبلغ ودیعه و سود های تعلق گرفته به آن) همزمان با ثبت نام در کاروان ها دریافت خواهد شد و قسط دوم نیز پس از انجام معاینات پزشکی دریافت می شود که زمان آن را در آینده اعلام می کنیم.

 

ads
نظرات
کد امنیتی رفرش
فیلم جدید
موضوعات
آمار سایت
musicpadide.ir آمار مطالب
musicpadide.ir کل مطالب : 1695
musicpadide.ir کل نظرات : 82
| کانال تلگرام سایت