دانلود نرم افزار فتوشاپ 2020 - Adobe Photoshop CC 2020 v21.0.1.47 Win/Mac + Portable

دانلود نرم افزار فتوشاپ 2020،

دانلود رایگان جدیدترین نسخه فتوشاپ Adobe Photoshop CC 2020 v21.0.1.47

دانلود فتوشاپ Adobe Photoshop CC نسخه 2020 مخصوص ویندوز PC

نسخه کرک شده آفلاین Pre Activated اضافه شد

دانلود فتوشاپ Adobe Photoshop CC 2020

جدیدترین ورژن از نرم افزار محبوب و قدرتمند فتوشاپ توسط شرکت Adobe منتشر شد. Adobe Photoshop CC نرم افزاری قدرتمند و بسیار کاربردی برای ویرایش تصاویر می باشد که به جرات می توان گفت رقیبی برای آن وجود ندارد. در ورژن جدید نرم افزار فتوشاپ، شاهد تغییرات بسیار کاربردی هستیم که کار کردن با این برنامه را برای ما راحت تر و دلچسب تر از قبل خواهد کرد. در این نسخه قابلیت ویرایش ویدئو نیز به امکانات قبلی اضافه شده است که باعث می شود این نرم افزار تنها یک نرم افزار ویرایش تصاویر به حساب نیاید و امکانات بسیار بیشتری را به کاربر ارائه دهد. در ادامه می توانید نرم افزار فتوشاپ را به رایگان و با لینک مستقیم از وب سایت موزیک پدیده دانلود کنید.

 

سیستم مورد نیاز:

System requirements:
. CPU: Intel® Core 2 or AMD Athlon® 64 processor 2 GHz or faster processor
. OS: Windows 10 (64 bit) versions 1703 (Creators Update) and later
. RAM 2 GB or more of RAM (8 GB recommended)
. HDD: 3.1 GB or more of available hard-disk space for 64-bit installation
. Monitor resolution: 1024 x 768 display (1280×800 recommended)
. VHS acceleration requirements OpenGL 2.0-capable system

ادامه مطلب و دانلود

دانلود نرم افزار اندروید مفاتیح الجنان مبین 2.6.2

دانلود 2.6 برنامه مفاتیح الجنان اندروید + ادعیه و زیارات،

نرم افزار اندروید مفاتیح الجنان مبین موبایل نسخه ی 2.6.2،

دانلود نرم افزار مفاتیح الجنان مبین نگارش 2.6.2 مخصوص گوشی های اندروید

اپلیکیشن مفاتیح الجنان از سوی موسسه فرهنگی مبین موبایل

دانلود نرم افزار اندروید مفاتیح الجنان نگارش 2.6.2

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که علاقه دارید ادعیه و زیارات معروف را همیشه در گوشی خود به همراه داشته باشید و به سهولت از آن استفاده کنید این برنامه گزینه بسیار مناسبی برای شما محسوب می شود. برنامه مفاتیح الجنان از سوی موسسه ی فرهنگی مبین موبایل با همکاری موسسه ی بلوط برای کاربران اندرویدی تهیه و منتشر شده است که شامل تمام ادعیه ها، زیارات معروف مانند زیارت عاشورا، دعای ندبه، دعای جوشن کبیر و صغیر و نمازهای مخصوص ماههای قمری، اعمال هر ماه به همراه ترجمه آن ها و غیره می باشد. همچنین دسترسی داشتن به تنظیمات برنامه، جامعیت برنامه و داشتن حاشیه های کتاب بزرگ مفاتیح الجنان از امتیازات ویژه ی این اپلیکیشن مذهبی و قرآنی به حساب می آید.

هم اکنون شما می توانید این برنامه را برای گوشی های هوشمند اندروید با لینک مستقیم و به رایگان از وب سایت دوستی ها دانلود کنید…

اپلیکیشن مفاتیح‌الجنان از سوی موسسه فرهنگی مبین موبایل

ویژگی های نرم افزار مفاتیح الجنان:

-دسترسی به ادعیه ی مخصوص و زیارت های هر ماه

-قابلیت دانلود صوت ادعیه در صفحه ی مجزا

-جامعیت برنامه، کاملا مشابه کتاب اصلی

-دسترسی به متون حاشیه کتاب مفاتیح

-پشتیبانی از زبان عربی و انگلیسی

-طرح بندی و تم زیبای صفحات

-قابلیت اشتراک گذاری متون

-حجم مناسب برنامه

ادامه مطلب و دانلود

رفع مشکل اسکرین شات گرفتن در تلگرام

آموزش رفع مشکل گرفتن اسکرین شات (عکس) در تلگرام

رفع مشکل اسکرین شات گرفتن در تلگرام

گرفتن اسکرین شات در تلگرام

رفع مشکل اسکرین شات گرفتن در تلگرام

رفع مشکل اسکرین شات گرفتن در تلگرام

تا چندی پیش بدون بروز هیچ مشکلی می‌توانستید هر زمان که تمایل داشتید در حین اجرای برنامه تلگرام از محتوای نمایشگر اسکرین شات یا عکس بگیرید. اما در نسخه‌های جدید تلگرام ممکن است بنا به دلایل خاصی برای گرفتن اسکرین شات در تلگرام دچار مشکل شوید. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه رفع مشکل گرفتن اسکرین شات در تلگرام بپردازیم. با موزیک پدیده همراه باشید.

ادامه مطلب و دانلود

دانلود نسخه جدید اندروید و IOS همراه بانک ملت

دانلود همراه بانک ملت 

دریافت نرم افزار همراه بانک ملت 

دانلود نسخه اندروید و IOS همراه بانک ملت

دانلود همراه بانک ملت

 

نرم افزار همراه بانک ملت برای سیستم عامل اندورید و IOS که می تواند در تسریع امور بانکی به شما کمک شایانی کند را در این بخش از سایت موزیک پدیده می توانید دانلود کنید.

ادامه مطلب و دانلود

دانلود نرم افزار کا ام پلیر پخش فایل های صوتی و تصویری – KMPlayer 2019.01.22.03 x64 / 4.2.2.21 x86 Final + Portable + Mac

دانلود کی ام پلیر The KMPlayer 4.2.2.21 + Portable Win/macOS

دانلود KMPlayer 4.2.2.12 Final + Portable - نرم افزار کا ام پلیر پخش فایل های صوتی و تصویری

 

دانلود KMPlayer

| نرم افزار کا ام پلیر – پخش فایل های صوتی و تصویری |

 

KMPlayer 2019.01.22.03 x64 / 4.2.2.21 x86 + Portable + Mac کا ام پلیر نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری است که در عین کم حجم بودن قادر به پخش تقریبا 99 درصد فرمت های صوتی و تصویری در ویندوز کامپیوتر شما می باشد. نرم افزار KMPlayer نرم افزاری بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا می باشد. هرکاربری که یک بار برنامه کام پلیر را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار نرم افزار بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت فیلم یا موسیقی و آهنگ را اجرا نماید.

برنامه KMPlayer با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هر فرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد برنامه کام پلیر می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. شما هم اکنون می توانید نسخه جدید و آخرین ورژن نرم افزار KMPlayer کا ام پلیر را از سایت ناز پسند دریافت نمایید.

ادامه مطلب و دانلود

دانلود نرم افزار مدیریت گوشی و تبلت اندروید – AnyTrans for Android 6.5.0.20190130 x86/x64

 AnyTrans for Android,دانلود AnyTrans for Android,دانلود AnyTrans for Android با لینک مستقیم دانلود AnyTrans for Android برای ویندوز 10,دانلود AnyTrans for Android جدید,دانلود آخرین ورژن AnyTrans for Android,دانلود برنامه AnyTrans for Android دانلود نرم افزار AnyTrans for Android,دانلود نسخه جدید AnyTrans for Android

دانلود AnyTrans for Android 6.5.0.20190130 x86/x64 - نرم افزار مدیریت گوشی و تبلت اندروید

 

دانلود AnyTrans for Android

| نرم افزار مدیریت گوشی و تبلت اندروید |

 

AnyTrans for Android 6.5.0.20190130 x86/x64 نام یک ابزار چند منظوره و قدرتمند برای مدیریت گوشی و تبلت‌های اندروید در کامپیوتر است. با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید مدیریت کلیه محتوای موجود در حافظه داخلی و یا مموری کارت دستگاه اندرویدی خود را در کامپیوتر به دست گرفته و هرگونه تغییری را بر روی آن اعمال کنید. خریدن یک گوشی موبایل جدید، به معنای فراموش کردن کلیه اطلاعات در دستگاه قدیمی نیست؛ به جای آن، شما با استفاده از نرم افزار فعلی می‌توانید کلیه اطلاعات خود را به دستگاه جدید منتقل کنید. این برنامه قادر است تمامی شماره تلفن‌ها، پیامک‌ها، اپلیکیشن‌ها، تصاویر و … را از یک گوشی یا تبلت اندروید به دستگاهی دیگر منتقل کند؛ جالب از همه اینکه کل این فرآیند تنها با چند کلیک ساده صورت خواهد گرفت!

این نرم افزار امکانی را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید صرف‌نظر از برند (شرکت سازنده) و یا نسخه اندروید، اطلاعات شخصی‌تان را بین دستگاه‌های مختلف جابه‌جا کنید. علاوه بر این، نرم افزار مذکور از دستگاه‌های اپل با سیستم‌عامل iOS هم پشتیبانی کامل دارد و شما به آسانی می‌توانید اطلاعات خود را بین دو دستگاه اندروید و iOS و تنها با یک کلیک منتقل کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار AnyTrans for Android را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت ناز پسند دریافت نمایید.

ادامه مطلب و دانلود

آموزش حذف ویروس فلش و مموری کارت، با نرم افزار UsbFix

آموزش حذف ویروس فلش و مموری کارت، با نرم افزار UsbFix

آموزش پاک کردن ویروس شورتکات فلش مموری

حذف ویروس ساخت درایو در فلش

 

آموزش حذف ویروس فلش و رم با نرم افزار UsbFix


یکی از مشکلاتی که همه ما در استفاده از حافظه های جانبی با آن برخورد کرده ایم ویروسی شدن فلش یا مموری است. USBFIX نرم افزاری برای حذف ویروس ها و بد افزارهایی میباشد که امروزه به یک مشکل برای کاربران تبدیل شده است. با این نرم افزار می توانید تمامی درایو ها را اسکن نمائید و سیستم خود را واکسیناسیون کنید. در ادامه دریافت این نرم افزار قدرتمند را به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم.

ادامه مطلب و دانلود

بررسی آنلاین فایل های خود در آنتی ویروس Kaspersky

بررسی آنلاین فایل های خود در آنتی ویروس Kaspersky

کاربران گرامی ؛ شما می توانید به صورت آنلاین و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای ، فایل های خود را در آنتی ویروس آنلاین Kaspersky بررسی و ویروس یابی کنید:

به ادامه مطالب نراجعه کنید

ادامه مطلب و دانلود

یوزر و پسورد نود 32

آپدیت نود 32 | یوزر پسورد نود32 | لایسنس نود 32 ( رایگان)

یوزر و پسورد نود 32

یوزر و پسورد نود 32

لایسنس هایی که در ادامه مطالب آمده است به دلیل اشتراک گذاری ، پس از مدتی از کار خواهند افتاد.

ادامه مطلب و دانلود

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop 1.5.4

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop 1.5.4 + Portable / Mac / Linux,

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop 1.5.4,

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop

 

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز

دانلود Telegram Desktop

 

تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop 1.5.4 + Portable / Mac / Linux نام نسخه دسکتاپ سرویس محبوب کمپانی Telegram LLC برای سیستم عامل ویندوز ، مک و لینوکس است. اکنون می توانید از تمامی امکانات مسنجر Telegram در سیستم عامل ویندوز نیز استفاده کنید. بنابراین امکانات ارتباطی محبوب قدرتمند نرم افزار تلگرام برای اندروید iOS و ویندوز نیست ؛ اکنون می توانید در دستگاه های دسکتاپ نیز از این سرویس نهایت استفاده را کنید. سرویس Telegram ابزاری ارتباطی و بسیار قدرتمند و پرسرعت است که شما را قادر می سازد از یک اکانت تلگرام ، در چندین پلت فرم به طور همزمان و با حفظ تمامی محتویات و تاریخچه پیام های ارسالی و دریافتی استفاده کنید.  در اپلیکیشن تلگرام می توانید به دوستان خود پیام های متنی ، تصویری ، ویدیویی و… ارسال کنید ، همچنین امکان به اشتراک گذاری انواع فرمت ها از قبیل ZIP ، PDF ، DOC و… نیز وجود دارد ، در پیام رسان تلگرام می توانید گروه هایی حاوی 200 عضو تلگرام ایجاد کنید و به گفتگوی گروهی پیرامون مشاغل و موضوعات آموزشی بپردازید.  در این میان، برخی تولیدکنندگان بومی نیز دست به کار شده و اقدام به عرضه پیام‌رسان‌های فارسی مختلفی کرده‌اند که از جمله محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به سروش، ایتا، گپ ، آی گپ ، بله و … اشاره کرد.

برخلاف سایر ابزارهای ارتباطی ، Telegram یک سرویس مبتنی بر فضای ابری با بالاترین درجه امنیتی است که با الگوریتم هایی پیچیده رمزگذاری شده اند ، شما با راه اندازی اکانت تلگرام خود در دستگاه ها ثانویه ، متوجه نمایش تمامی پیام های ارسالی و دریافتی دستگاه اولیه ، در دستگاه جدید خواهید بود ! سرویس ابری به شما این امکان را می دهد که تمامی محتوای ارسالی و دریافتی خود را در تمامی دستگاه ها و در هر نقطه ای از دنیا به همراه داشته باشید. با آنکه تنها تقریبا 2 سال از در دسترس قرار گرفتن سرویس Telegram می گذرد ، هم اکنون می توان تلگرام را به پرطرفدارترین و موفق ترین اپلیکیشن ارتباطی در تمامی دستگاه ها و پلت فرم ها به شمار آورد. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، جدیدترین نسخه از کلاینت ارتباطی Telegram دسکتاپ را متناسب با سیستم عامل های ویندوز ، لپ تاپ ، مک و لینوکس برای شما کاربران دستگاه های دسکتاپ آماده کرده ایم. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید. شما همچنین می توانید نسخه جدید تلگرام ایکس را از این لینک دریافت نمایید.

ادامه مطلب و دانلود
2 pages 1 2 صفحه بعد
فیلم جدید
موضوعات
آمار سایت
musicpadide.ir آمار مطالب
musicpadide.ir کل مطالب : 1695
musicpadide.ir کل نظرات : 82
| کانال تلگرام سایت